If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като застанеш срещу колата се намира зад главата на 4цилиндар най вероятно ще е затворен с една ламаринка до стартера се намира също и датчика за налягане на маслото.Доста си е трудоемко.
Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
166 2.4 JTD '02
164 2.5 TD '98 ex
Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.
Стартера е зад двигателя.Двата болта отстрани и планката се развиват без проблем заедно с планката отзад на стартера.Горния болт обаше е на шибано място под колекторите.С повече ентусиазъм за 30мин. си го свалил.
Стартера е зад двигателя.Двата болта отстрани и планката се развиват без проблем заедно с планката отзад на стартера.Горния болт обаше е на шибано място под колекторите.С повече ентусиазъм за 30мин. си го свалил.
Стартера е зад двигателя.Двата болта отстрани и планката се развиват без проблем заедно с планката отзад на стартера.Горния болт обаше е на шибано място под колекторите.С повече ентусиазъм за 30мин. си го свалил.
Най- лесно е на канал, откачаш тръбата на аспуха от горе, изместваш я в страни, сваляш предпазната ламаринка, развиваш болтовете на стартера и кабела за бендикса и започваш да играеш на логическа игра, как точно се измъква . Около 2 часа ми отне на мен сваляне и слагане, но това е най вече от липса на тренинг !
Нов ще е към 6-700лв. Втора ръка 40-70лв.Един и същ е и на трите дизелови двигателя.Аз имам един ако искаш.40лв,но май четките са му за смяна.Бавно върти,а като загрее още по-бавно да върти.
Comment